Följ oss på Facebook
Blentarps BK
Fotboll

Medlems- och träningsavgifter för aktiva medlemmar 2024:

När du är aktiv fotbollsmedlem i Blentarps BK betalar du ett belopp som består av två delar: en medlemsavgift och en träningsavgift. Total avgift blir därmed summan av dessa två. Detta grundar sig på Riksidrottsförbundets regelverk.

Medlemsavgift fotboll:
200 kr per medlem, oavsett ålder och aktivitet

Träningsavgift fotboll:
Åldersindelningen gäller den ålder personen fyller under 2024.

Aktiva upp till 8 år: 450:-
Aktiva 9-14 år: 850:-
Aktiva 15-18 år: 1000:-
Aktiva 19 år & seniorspelare oavsett ålder: 1300:-
Ledare & passiv medlem: 0:- (dvs betalar endast medlemsavgift 200 kr :-)

Medlemssavgift motion
Motionsidrott/Badminton: Vuxna 400:- , Barn 200:- *

Fakturering via epost
Alla aktiva medlemmar får en faktura tillsänd sig via epost, enkelt och smidigt.

Ny medlem
För dig som är ny medlem, glöm inte klicka på följande länk och fyll i dina personuppgifter. Därefter erhåller du fakturan via epost:

Anmälan ny medlem

Genom att anmäla ert till Blentarps BK godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register, enligt Europaparlamentets och rådets förordning, GDPR, (EU) 2016/679). Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Blentarps BK´s officiella hemsida och i sociala medier. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni skicka ett mail till kansliet@blentarpsbk.se

Vid frågor kontakta Camilla på kansliet 0416-16135.

Styrelsen
Blentarps BK