Följ oss på Facebook
Blentarps BK
Fotboll

Stöd Blentarps BK genom följande:
Via Sponsorhuset kan du handla från över 520 välkända nätbutiker och tjäna pengar själv samtidigt som du stödjer Blentarps BK, man delar 50/50. Du och föreningen tjänar alltså pengar på ett nätköp du ändå tänkt att göra!

Klicka här till Sponsorhuset

Det är enkelt att ansluta sig till Svenska Spels Gräsroten. Välj upp till tre favoritföreningar (Blentarps BK och två till) som får ta del av pengarna. När du valt dina favoritföreningar spelar du som vanligt. Varje krona du lägger på ett spel omvandlas till 10 poäng som går till din favoritförening.

Klicka här till Svenska Spel, Gräsroten

Tack för ditt stöd!