Välkommen till Blentarps BK

Benskydd  och vattenflaska!
Kommer ombytta.
Omklädningsrum är osäkert.

Kör ni direkt eller behöver skjuts så skriv det i kommentaren.

tufft!
2023-05-29 12:59
lag

Varmt till tusan och bara 11 man här gjorde detta till en extra svår utmaning!

Vi pratade om hjälpa varandra och framför allt inställningen!

Första halvlek tycker jag börjar trevande från vår sida, men i takt med tiden går växer vi in i matchen där vi bland annat har en boll inne som av något skäl inte räknades.

Bra spel, bra kombinationer!

Andra halvlek börjar i samma takt som första avslutades, Elliot bryter måltorkan med 0-1 direkt på en hörna(igen) Tycker vi står upp bra och ligger rätt i positionerna, många anfall, många hörnor!

Tredje halvlek går vi ut med samma mindset och fortsätter, rullar boll, jäkla inställning !

Tilltrasslad situation där Ville säger han har bollen så godkänds ändå målet, ställningen 1-2

Tycker vi behåller lugnet och fortsätter vårt spel, domaren hittar ytterligare 3 min extra tid av något skäl som är oklart.

Vi försöker spela, vi ger inte upp, vi ligger rätt, en del fina lag och individuella prestationer !

Dock finns där spelmässigt mycket mer att hämta, men inställningen i dag var grym som tusan!

Målskytt

Elliot

Jason

Extra stjärnor

Ebba. O

Frode

Ny vecka med nya träningar !